torsdag 2 september 2010

Ska botas med vila, ipren, nezeril och varma drycker....

Idag skulle jag egentligen jobbat men var inte alls bra när jag vaknade så jag ringde mig sjuk. Inte lätt att vårda människor när man inte själv mår bra :( Jag har legat och hostat hela natten, är febrig och både snuvig och täppt i näsan. Jag har sovit hela förmiddagen och är nu uppe en liten stund men ska snart landa i soffan och ladda dvdn med en "gråtfilm". Lika bra när jag ändå har så mycket som måste ut.... Många pappersnäsdukar till hands.

 

2 kommentarer:

  1. Krya på dej Gunilla!
    Hoppas du hittade en riktigt bra "gråtfilm" :)

    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  2. Tack Eva för din krya på dig-kram! Igår tittade jag på Hachiko- En vän för lvet, en film om en trogen hund. En underbar film :)
    Idag fortsätter jag mitt kurerande med lugna saker och te-drickande.
    Kram

    SvaraRadera