lördag 15 januari 2011

För ett halvår sedan föddes ett mirakel!

Grattis lilla Nima på din 6-månadsdag!
Kram Mormor Morfar och Morbror Robin
Såklart finns även Änglamorbror Rickard med och tittar ner på dig...


Igår var vi bjudna på kalas eftersom vi inte har möjlighet idag. Jag ska snart gå till arbetet. Nima fick en present och lyckades med hjälp av pappa få av papperet som ju var mer intressant än innehållet :)

Nima är min största sol i livet och alltid när vi träffas känner jag lycka, en lycka som jag trodde var omöjlig att känna igen någonsin. Vi älskar denna lilla tjej, som är ett mirakel för oss alla, inte minst för sina föräldrar och läkaren som själv har uttryckt orden. (Se Rebeccas blogg.)

Se också: Äntligen kan jag få berätta för hela världen.....

5 kommentarer:

  1. Grattis till ert lilla Mirakel
    kramar Susanne

    SvaraRadera
  2. Ett litet mirakel och så go hon ser ut!
    Tänk vad tiden gått fort,tyckte inte det var så länge sedan du berättade att du skulle bli mormor:) Ett mirakel som ger massor med GULDKORN !
    <3
    Eva

    SvaraRadera
  3. Att vara mormor är Livets efterätt säger min mamma.
    Njut i fulla drag och man ska fylla livet med sånt som får en att må bra i hjärtat och själen.
    Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Jag älskar att vara mormor och förstår nu verkligen innebörden i vad min svärmor alltid sa: Barnbarn är livets efterrätt!

    KRAM och tack för fina ord!

    SvaraRadera