måndag 17 januari 2011

Kopierat från Facebook

Jag tänkte på dig i dag,, men det är ju inget nytt..Jag tänkte på dig igår och dagarna före det. Jag tänker på dig i stillhet, jag säger ofta ditt namn. Allt jag har kvar är minnena och bilden inom mig... Kopiera denna om du har nån i himmelen som du saknar på jorden

Rickard finns alltid med mig, lika mycket som alla mina barn finns där.

Glömmer aldrig en av mina handläggare på FK under min långtidssjukskrivning som undrade om jag tänkte på min döda son varje dag!!!! Hon tyckte inte det var bra att göra det!! Glömmer aldrig käringens ord!!!

4 kommentarer:

  1. Snacka om att folk kan vara avtrubbade .....eller bara iskalla ......Man undrar ju om hon nånsin mist nån eller bara saknat nån.......stackars ensamma sate säger jag bara......Dom man älskar har man alltid närmast hjärtat vare sig dom är här eller i himlen.Sen kan sur tanten tycka att det är konstigt att man tänker på dom VARJE dag ....Men vem bryr sig .....INTE DU OCH JAG .
    Kram till dej <3

    SvaraRadera
  2. Gud en så okänslig människa, hon kan inte ha mycket erfarenheter av livet när hon uttrycker sej så. Tänka på sin son man mist varje dag?? Det är väl något man bär med sej HELA tiden, varje timme på dygnet.

    SvaraRadera
  3. Tyvärr finns det en hel del av den där vidriga sorten!

    SvaraRadera