fredag 1 april 2011

Ha, ha min passagenblogg blir uppmärksammad. Kul!

Getty-Images

Vårkänslor på Passagens bloggar

"I går var det vårkänsla i luften, solen lyste från en molnfri himmel och vi körde ner till Åhus och tog en promenad längs stranden. Jag fyllde mina lungor med havsdoften och även den mindre goda doften av tång. Havet låg nästan stilla och det var vackert att titta på." skriver Gunilla på sin blogg. Har du också vårkänslor? Skriv du med!
Blogg: Läs fler inlägg om våren | Gunillas blogg: Våren på intåg |

2 kommentarer:

  1. Så roligt, grattis.
    Du har och får mycket ny glädje och energi av det lilla barnbarnet har jag förtått, det är du verkligen värd.
    Till en annan sak, nämligen änglar. Du har ju så mycket kunskap, det är ju liksom din grej. Skulle du vilja gå in och läsa på min dotters sida
    http://gumpen.blogg.se
    om hennes upplevelse och kanske ge din syn på saken.
    Trevlig helg Gunilla

    SvaraRadera