onsdag 15 juni 2011

Skyltar

Ordlös onsdag

5 kommentarer:

  1. Hej Gunilla!

    Detta var en sida av Holmenkollen som jag inte sett tidigare - har liksom bara sett den från "insidan" när de visar skid/hopp-tävlingar på tv.

    Tack för ditt bidrag/Glad torsdag!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var en upplevelse att se det från en annan synvinkel. Man kände sig som en liten prick när man stod där och så upp på höjden av backen.

    Kul att du gillade min bild :)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Ha en bra dag själv min vän. Kram // Hjördis

    SvaraRadera
  4. Jag har aldrig varit i Holmenkollen så för mig var det helt nytt :)

    SvaraRadera
  5. Fin bild! Är du med i någon fototävling?
    Jaa, gårdagen var sommar, dagen är mera höst. Men vi behöver ju dom dagarna också.
    Ha de gott
    Kram

    SvaraRadera