lördag 16 mars 2013

Barnen fyller år



Ikväll blir det fest för mina barn som fyllt och fyller år. När de var mindre så var jag alltid noga med att de skulle få en varsin dag med eget kalas, det är ju inte deras fel att deras födelsedagar har kommit så tätt som tre dagar emellan! Nu är de vuxna och tycker det är mest praktiskt att slå ihop sina kalas och jag rättar mig såklart efter deras önskningar....

Nu blir det dock lite sena ändringar i planeringen pga att min man ligger sjuk i influensan och vi ändrar plats för kalaset och håller till hemma hos dottern med familj istället och deras pappa tyvärr kommer att missa festen. Jag trodde vi hade haft tillräckligt med sjukstuga här i huset eftersom jag själv nyss legat sjuk i en hel månad och mannen klarat sig hela tiden, men tji fick vi!! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar