lördag 1 januari 2011

Mitt bloggår 2010

Jag tar idag en tillbakablick bland blogginläggen 2010:

Januari: 

Äntligen kan jag få berätta för hela världen.....

Istället för pussen 


Februari:

Överraskningarnas dag :)

Fylld med nostalgi och musikaliska godbitar

Det var inte så dumt att fylla år!

Mars:

Dagens bra saker

Flyttkort

Bloggstafett: En 100-åring

April:

Tid att umgås med familjen

Mellan himmel och jord

Dagen i bilder

Maj:

Jag blir både förbannad men mest ledsen

Lite ont i benen får jag väl ha

Tävlingen är avslutad!

Juni:

Pojke eller flicka? Nu vet jag!

Varit hundvakt till mitt "barnbarn"

Trött och nöjd

Juli:

Nästsista semesterveckan påbörjad...

Äntligen!!! Mormor!!!

En ny liten människa

Augusti:

Natti natti!

Runt sundet!

Livet är ett arbete för överlevnad

September:

Godbitar på internet

Livet är inte alltid en dans på rosor

80-talet i text och musik

Oktober:

Plötsligt åkte jag ner...

Idag saknas ett barn i min barnaskara

En kärleksdag

November:

Ord som från en ängel....

Upplevelser

Änglarna är alltid med mig

December:

Uppfylld av kvällens guldkorn

16 blommor!

Vår julafton blev lyckad

 


1 kommentar:

  1. <3 <3 ........<3 <3 Ett hjärta för varje månad:)

    Eva

    SvaraRadera